• GARDASIL 9 – unikátní vakcina pro celou populaci – ženy i muže ! Ochrana proti řadě zhoubných nádorů !

Před dvěma měsíci avizované uvedení vakciny GARDASIL 9 je skutečností. Vakcina chránící před řadou zhoubných nádorů působených

infekcí lidskými papillomaviry ( HPV) je již k disposici. Je doporučeno  podání    jedincům ženského i MUŽSKÉHO  pohlaví od 9 let věku.

Vakcina  chrání ženy proti zhoubným nádorů hrdla děložního, sliznice poševní, zevního genitálu, proti přednádorovým změnám v těchto oblastech,

muže i ženy proti karcinomu řitního otvoru, muže proti karcinomu penisu, obě pohlaví pak proti řadě zhoubných nádorů v oblasti hlavy a krku.

V neposlední řadě pak téměř stoprocentně chrání proti onemocnění genitálními bradavicemi (condylomata accuminata), onemocnění jehož výskyt

enormně vzrůstá u obou pohlaví a které se velmi obtížně léčí .

Onemocnění působena HP viry jsou považována Světovou zdravotnickou organisací (WHO) za zdravotně, sociálně i ekonomicky závažnější, než

onemocnění HIV – AIDS.  Počet onemocnění, na jejichž vzniku a průběhu se více či méně podílejí typy virů proti nimž jedince ochrání vakcinace

novou vakcinou GARDASIL9, neustále roste. Ochrana poskytovaná touto vakcinou proti některým onemocněním působeným devíti typy HP virům obsaženým

ve vakcině (proto Gardasil9)  se pohybuje těsně pod hranicí 100 procent !!

Důležité upozornění : aplikace vakciny se CELOSVĚTOVĚ  DÚRAZNĚ  doporučuje ženám, které absolvovaly operaci děložního čípku pro podezřelé cytologické

nálezy a to i v případech, kdy byly v odstraněné  části děložního hrdla histologicky prokázány přednádorové změny i toho nejzávažnějšího stupně ( tzv. CIN I – III))

Informujte se v naší ordinaci o možnosti vakcinace Vaší, vašich dětí a blízkých.

Většinu  potřebných informací získáte i na webu WWW.HPV-GUIDE.CZ   a  WWW.HPV-COLLEGE.CZ       a     WWW.GARDASIL9.CZ

a na WWW.VSECOMUZU.CZ

Položte si otázku : Co je důležitějšího, než ochránit do budoucna své děti  –  chlapce i dívky –  před onemocněním zhoubným nádorem ?

Vakciny Silgard a nyní Gardasil9 , které jsou  k disposici  jsou považovány za jedny z nejúčinnějších a zároveň nejbezpečnějších  doposud vyvinutých vakcin.

(Stanovisko FDA USA)

Velmi důležitými informacemi je i to že : 1)  NENÍ  žádný podstatný vztah mezi věkem, v němž je vakcinace provedena a její účinností

2) NENÍ  žádný vztah mezi účinností  vakciny a užíváním hormonální antikoncepce

3) NENÍ nutné v období prováděné vakcinace užívání kondomu

4) NENÍ pravda, že vakcinace může ovlivnit do budoucna možnost otěhotnění

5) NENÍ pravda, že vakcina může způsobit onemocnění rakovinou

6) NENÍ pravda, že přenos  infekce se může uskutečnit jen pohlavním stykem

7) JE PRAVDA  , že vakcinace Silgard a Gardasil9 chrání s téměř 100% účinností proti genitálním bradavicícm

8) JE PRAVDA , že vakcinace Vás ochrání proti řadě nádorových onemocnění v mimogenitálních lokalisacích

Na stránkách  www.hpv-guide.cz  se můžete seznámit s dopisem HPV College doporučujícím  lékařům všech odborností maximálně se věnovat prevenci

proti onemocněním  působeným  HP viry a doporučovat  klientům vakcinaci proti  těmto HP virům.

Tento dopis podepsali předsedové všech odborných lékařských společností  sdružených  v České lékařské společnosti  Jana Evangelisty Purkyně.