Léčba vysokými dávkami vitaminu C -prevence.

Od května 2015 zavádí naše ordinace ve spolupráci s Ambulancí pro léčbu bolesti MUDr Jitky Mulačové léčbu podáváním vysokých dávek vitaminu C nitrožilní –  infusní cestou.

Tato léčba má ověřenu  řadu indikací v  prevenci virových a bakteriálních onemocnění , ve zvyšování imunity,  je  prokazatelně vysoce účinná jako doplněk léčby nádorových onemocnění, při chemo  a aktinotherapii.  Zlepšuje také výrazným způsobem hojení ran po úrazech a operacích.

Zejména  u  klientů nad 60 let věku významně posiluje nejen imunitu, ale i celkový fyzický a psychický stav. V této indikaci se efekt podání projeví  zřetelně ihned po podání první infuse  a v maximální míře přetrvává několik dní.

Indikována je u řady tzv. metabolických onemocnění – u obezity, diabetu – cukrovky, pozitivní vliv má i u léčby hypertenze !

Pomáhá odstranit následky stresu fyzického i psychického.V této indikaci se doporučuje opakované podání v průběhu několika dnu po sobě jdoucích.

Podáním těchto  vysokých dávek vitaminu C se výrazným způsobem zpevňuje cévní stěna u žilní nedostatečnosti – křečových žil, hemorrhoidů, bércových vředů.

Zpevňuje cévní stěnu a pomáhá i po operacích žil nebo hemorrhoidů.

Celkově se zvyšuje psychická výkonnost, koncentrace myšlení

Podávání mega dávek C vitaminu má prokazatelné protinádorové působení a působí i proti tvorbě druhotných ložisek nádorů – tzv. metastas.

Celosvětově se doporučuje podávání této léčby souběžně s chemotherapiíí a léčbou ozařováním

Léčba dávkami C vitaminu má naprosté minimum vedlejších nežádoucích účinků.

Infusní – nitrožilní – léčbu nelze nahradit podáváním vitaminu C běžnou tabletovou formou, protože vstřebávání vitaminu  touto přirozenou cestou vede pouze k jeho  omezenému využití  a hladina vitaminu v krvi a tím i ve tkáních je nízká a léčebných hodnot  nikdy nedosáhne.

Efekt  léčby je subjektivně velmi zřetelný již po prvním podání. Z preventivního hlediska je nejvhodnější jarní(březen – duben) a podzimní ( říjen – listopad) podání serie celkem 4-5 infusí

( l x týdně po dobu 1 měsíce).

Podání  infuse v počátku virového onemocnění (nemoci z nachlazení, rýma kašel , bolesti kloubů, horečka ) může  VÝRAZNÝM  způsobem zkrátit  průběh onemocnění !

Léčebné dávky jsou stanoveny individuálně a  liší se podle indikace a aktuálního stavu pacienta.   Všechny Vaše dotazy k léčbě vitaminem C  Vám rádi podrobně vysvětlíme!

Cena první infuse vč. vstupního vyšetření je 1300 Kč.vitt

Cena nejběžněji používané  léčebné kůry ( obsahující 4 aplikace infuzí dávkovaných v průběhu 30 dnů = 1 infuse týdně )  je 4500 Kč

Toto schema je zejména vhodné zejména ke zvýšení imunity – obranyschopnosti organismu – na jaře a na podzim  a to zcela bez ohledu na věk klienta.

Léčebnou kůru můžete darovat svým blízkým ve formě voucheru, který zakoupíte v Ambulanci pro léčbu bolesti.

Léčbu nehradí zdravotní pojištovny !

Další podrobné informace můžete získat na webových stránkách www.vitamin-c-infuse.cz, kde je uvedeno vše, co o této metodě potřebujete vědět.

24,5,2016 důležité sdělení !!!!     DULEŽITÉ !!!!!

V mediích prezentované stanovisko SUKLu k podávání vitaminu C  se týká POUZE jednoho ze dvou  u nás dostupných přípravků obsahujících léčebné dávky vitaminu C.

V naší ordinaci používáme přípravek SUKLem  (Státní úřad pro kontrolu léčiv Praha ) povolený. Je ale nutno dodat, že i druhý přípravek, jehož podání není v současné době

povoleno ,  NENÍ   zdraví škodlivý a ani jinak nebezpečný.  Jedná se u něj pouze o administrativní nedostatek týkající se registrace tohoto přípravku dováženého ze zahraničí

( Italie).  Stanovisko SUKLu se netýká účinnosti vitaminu C  , ani metody jeho podávání.  Ostatně i při výše zmíněné prezentaci v TV se pozitivně o protinádorovém vlivu

vysokých dávek vitaminu C vyslovil i profesor MUDr Klener náš přední onkolog.  Vše výše v uvodním článku zveřejněné nadále platí beze změny.