• Ordinační hodiny

• ST – Dr. Lonková
    • polední přestávka
    Více zde

Další nadstandardní servis je možný po domluvě pacientky s ošetřujícím lékařem.
Pacientka má možnost objednat se na konkrétní termín, odpadá tedy nutnost delšího čekání na vyšetření.

Úzce spolupracujeme s těmito specializovanými pracovišti

Centrum reprodukční medicíny GEST Praha – IVF centrum

GENNET Praha, Kostelní ulice – špičkově materiálně i personálně vybavené zařízení provádějící prekoncepční i těhotenská genetická vyšetření, včetně amniocentez (odběry a vyšetření plodové vody). www. gennet. cz

ISCARE Praha – IVF centrum

PRONATAL PRAHA – IVF centrum doc. Mardešice Praha Podolí

Centrum gynekologické onkologické prevence Praha MUDr V. Slavík MIAC

Mammografické pracoviště prof. Dr. Daneše CSc v Berouně (nejmodernější digitální mammograf v ČR)

Cytologická laboratoř prof. Michala Plzeň- akreditace pro cytologický screening karcinomu hrdla děložního a typisaci humánních papilloma virů- jedna z největších cytologických laboratoří v Evropě

Ambulance pro léčbu bolesti Beroun – specializované akreditované centrum oboru algesiologie (léčba bolesti) pro léčbu bolestivých stavů všeho druhu (neuralgie , migreny, vertebrogenní bolesti, nádorové bolesti)

Centrum snižování nadváhy Beroun – lymfodrenáž přístrojová , neinvazivní mesotherapie, aplikace metod estetické mediciny- RESTYLANE – rejuvenace, laserová terapie. Rehabilitační péče komplexní – diplomované fyzioterapeutky s dlouholetou praxí.

Důležitá upozornění

Odpovědi na všechny otázky kladené prostřednictvím internetu (e-mailu) ve všech oddílech těchto webových stránek jsou a z podstaty věci musí být považovány za pouze orientační a zcela nezávazné. Odpovídající v žádném případě nepřejímá odpovědnost za jakékoliv škody chybnou interpretací odpovědí vzniklé. Na většinu v diskusi u jednotlivých rubrik položených otázek bylo odpovězeno individuálně. Odpovědi na otázky, které by mohly zajímat více tazatelek budou uveřejněny.